maandag 28 maart 2011

Welkom!

Welkom op deze blog!

Op deze blog kun je de komende tijd mijn avontuur lezen; ik begin mijn eigen winkeltje! Wie ben ik? Ik ben Lisa Manuels en ik ben illustratrice. Maar ik houd niet alleen van tekenen, ik houd eigenlijk van alles wat uniek, handgemaakt en creatief is! Een droom van mij is om een eigen winkel vol met handgemaakte schatten te hebben, inclusief mijn eigen werk. En deze droom staat op het punt om uit te komen!

Vanaf 1 april ben ik de eigenaar van een unit in het ROTABS Stylecenter in Rotterdam. ROTABS is een ontzettend gave plek; een oude brandweerkazerne vol units die gehuurd worden door allerlei creatieve mensen. Er wordt vanalles verkocht; kleding, tassen, kunst, vintage, etc.
Bovenop de unit is ook een werkplek; mijn moeder huurt deze en gaat hier haar unieke sieraden en glaskralen maken! Natuurlijk worden deze ook verkocht in de shop.

De winkel gaat 'LM kwadraat' heten; onze initialen zijn LM; Lisa Manuels & Louise Manuels.
Ik verkoop haar sieraden in mijn winkeltje en zij helpt mij met de workshops die ik ga geven!

Waarschijnlijk wordt de winkel officieel geopend op 15 mei, tijdens de Swanmarket. De Swanmarket is een ontzettend leuke markt vol kraampjes met handgemaakt & vintage. Deze markt wordt gehouden op het terrein van ROTABS.

Binnenkort zal ik de eerste foto's posten en meer informatie geven over de winkel en over de creatieve workshops die gegeven zullen worden!

ROTABS Stylecenter van buitenaf;

1 opmerking:

  1. Wow wat leuk! Heel veel succes en ik ben benieuwd hoe je winkeltje er inmiddels uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen